"Miliony osób na całym świecie, które by dobrze zacząć dzień potrzebują porządnego łyka kawy, wcale nie są bardziej pobudzeni, niż ludzie pijący kawę sporadycznie. Zdaniem naukowców, poranna filiżanka ulubionego napoju jedynie przeciwdziała skutkom braku kofeiny, która uległa rozkładowi w organizmie w trakcie snu - informuje serwis guardian.co.uk."
#kawa za onetem wiadomosci.onet.pl/...dnak_nie_pobudza_naszego_...
- dodaj komentarz
-
oceń wpis
- link
-
volfen dodałem tego flaka do historyjki:Świeżo Palona
-
volfen jak grupa 300 osób ma przekonać całe miliardy? :) [odpowiedz]
-
ksy @volfen - Skoro Kopernik dał radę... [odpowiedz]
-
volfen @ksy - właśnie on podobno nie dał rady przekonać:) [odpowiedz]
-
ksy @volfen - Dał, dał. [odpowiedz]
-
volfen @ksy - po śmierci:) [odpowiedz]
-
ksy @volfen - "Lepiej późno niż wcale" ;) [odpowiedz]
-
volfen @ksy - fakt:) to niech dopiero po mojej smierci potwierdzą idee z kawą:) [odpowiedz]
- Test Kamery Kodak Playsport w Napoju Gatorade http://rdir.pl/cuxib

- Test Kamery Kodak Playsport Na Nartach http://rdir.pl/cuyee

- dodaj komentarz
-
oceń wpis
- link
- Kubek pokazujący temperaturę napoju - TechNow.pl http://bit.ly/aWw0Ik

- Subskrybuję kanał użytkownika ustream w YouTube pod adresem http://www.youtube.com/user/ustream?feature=autoshare_twitter

- dodaj komentarz
-
oceń wpis
- link
Ten napój poprawi twój wzrok
Nie zachorujesz też na jaskrę i zaćmę.
Zawarte w zielonej herbacie substancje organiczne - katechiny chronią oczy przed jaskrą, zaćmą czy zapaleniem spojówek. Lekarze uważają, że picie tego napoju poprawia pracę tkanek w gałce ocznej oraz powiek - donosi portal infocera.com.
Naukowcy z Chinese University z Hongkongu przeprowadzili eksperyment na szczurach, którym podawano do picia zieloną herbatę. Przeciwutleniacze z przewodu pokarmowego gryzoni w szybkim tempie dotarły także do rogówki, siatkówki i innych części oka.#przeglądpray #herbata #krainaherbaty
Nie zachorujesz też na jaskrę i zaćmę.
Zawarte w zielonej herbacie substancje organiczne - katechiny chronią oczy przed jaskrą, zaćmą czy zapaleniem spojówek. Lekarze uważają, że picie tego napoju poprawia pracę tkanek w gałce ocznej oraz powiek - donosi portal infocera.com.
Naukowcy z Chinese University z Hongkongu przeprowadzili eksperyment na szczurach, którym podawano do picia zieloną herbatę. Przeciwutleniacze z przewodu pokarmowego gryzoni w szybkim tempie dotarły także do rogówki, siatkówki i innych części oka.#przeglądpray #herbata #krainaherbaty
- dodaj komentarz
-
oceń wpis
- link
-
anakh #przeglądprasy [odpowiedz]
-
anakh dodałem tego flaka do historyjki:Przegląd prasy
-
anakh dodałem tego flaka do historyjki:Herbaty świata
Nadmierna konsumpcja popularnego napoju - kawy, nie suy zdrowiu - 21 padziernika 2009
#Nadmierna #Konsumpcja #Popularnego #Napoju #Kawy #Służy #Zdrowiu #Głos #Pomorza #Popular
- dodaj komentarz
-
oceń wpis
- link
Ładuję...